poniedziałek, 3 maja 2010

CO MNIE WKURWIA (Odcinek 3 - Telewizja)

Ilu z nas ma w domu urządzenie zwane odbiornikiem telewizyjnym? Widzę las rąk, chociaż ostatnio się dowiedziałem, że Rysiu z Klanu takiego oto instrumentu zniszczenia w domu nie posiada - w sumie się nie dziwię, kto by chciał oglądać jak gra jakiegoś idiotę i jeszcze mu za to płacą. No dobra, ja bym chciał, ale aktualnie pominę ten temat, bo lepiej zachować resztki godności.

To teraz kolejne pytanie. A ilu z was jeszcze z niego korzysta? Uuu, widzę, że z lasu pozostały tylko krzaczki. Ale nie ma się co dziwić, skoro w internecie znajdziesz informacje bardziej rzetelne, niż to co stara się nam narzucić to medium. Niestety, dla wielu telewizja ma ogromną siłę przekazu i pewnie przez to wielu zagłosuje na Jarosława K., który, o zgrozo, może jeszcze wygrać. No bo jak na każdym kanale co chwilę męczyli nas "nazwiskami" zmarłych w tragedii, że już znałeś ich na pamięć, a następnie brat bliźniak prezydenta startuje w wyborach twierdząc, że będzie kontynuował dzieło zmarłych, to normalnie gdybym nie miał mózgu pewnie sam bym na niego zagłosował "bo tak wypada".

Jeszcze ktoś pomyśli, że jak ja mogę tak pisać, bez szacunku do tragedii. Przykro mi jest, że tyle osób zginęło, ale bardziej beszczelne jest wykorzystywanie katastrofy do kampanii wyborczej, a telewizja wcześniej przez cały tydzień mocno narzuciła zdanie odbiorcom.

Tak jeszcze kontynuując ten temat, to godzinę po wypadku przełączyłem na pewien polski kanał muzyczny , a tam lady gaga tańczyła w lateksowym bikini, że tak powiem, odpłynąłem na chwilę. Wiem, że to odbiega trochę od tematu, ale chciałem się podzielić swoją radością.

Miałem coś jeszcze napisać ale jak zawsze wyszło inaczej niż planowałem. Na szybko tylko napisze, że kanał na P. ma cholernie długie reklamy i bije rekordy na rynku i to mnie wkurwia, a w tv warto oglądać sport, no i prawdziwych informacji szukajcie w internecie a nie w "medium".

Miejcie mózgi! (co wcale takie oczywiste nie jest)


a na koniec materiał wideo:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz